پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 341656
۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
محمد دورقی

حوزه/ مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی، صبح سه شنبه با حضور وزیر سابق اطلاعات، در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود.

محمد دورقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حماسه جاودان ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ و لزوم توجه ویژه و پاسداشت این حماسه، اظهار داشت: حماسه ۹ دی تودهانی محکمی به توطئه های چندین ساله استکبار بود که می باست این حماسه هرساله به صورت با شکوهی برگزار شود.

وی با بیان این که ۹ دی یوم اللهی دیگر است، به برنامه های این روز در استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، برنامه های باشکوه و گسترده ای در سراسر استان خوزستان برگزار می شود که مهمترین آنها در اهواز و با حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، حضور وزیر سابق اطلاعات خواهد بود.

دورقی با اشاره به مسؤولان حاضر در این مراسم، گفت: گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور ویژه آیت الله موسوی جزایری، علما، روحانیون و طلاب اهوازی در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به ضرورت پوشش رسانه ای این حماسه با شکوه از سوی رسانه های ارزشی نظام، گفت: از همه رسانه های مکتوب و مجازی استان خوزستان جهت پوشش خبری این مراسم دعوت به عمل آورده و امید است مورد عنایت صاحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) قرار گیرد.

دورقی در پایان با دعوت از مردم برای حضور در یوم الله ۹ دی، گفت: از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار اهواز برای شرکت در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که سه شنبه رأس ساعت ۹.۳۰ در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی برگزار می شود، دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha