سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: نهم دی، سالروز خروش انقلابی و باشکوه ملت بزرگ و بصیرت ایران اسلامی علیه بدخواهان انقلاب و نظام بود.

حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ابراز داشت: مردم در عاشورای سال 88 وقتی به عینه دیدند که فتنه گران با بی شرمی تمام علیه مقدسات دینی به خصوص امام حسین(ع) آن چنان هتاکی و بی حرمتی کردند، با غیرت و بصیرت دینی وارد میدان شده و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، غائله را جمع کردند.

وی افزود: حضور توده های میلیونی مردم در این روز بزرگ و جریان ساز از همه اقشار و با هر نوع نگاه و سلیقه سیاسی و اجتماعی نشان داد که ملت ما در عرصه دفاع از ولایت و حفاظت از حریم دین و به خصوص دستگاه سیدالشهدا(ع) با هیچ احدالناسی تعارف ندارد و قاطعانه ورود پیدا می کند.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین گفت: فتنه گران در ماجرای سال 88 به دروغ مدعی تقلب شدند و متاسفانه هنوز هم خود را طلبکار مردم و نظام می دانند.

وی بیان داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز بیان کردند، حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد و روز به روز بر عظمت حماسه ای که مردم به لطف الهی و هدایت های رهبری خلق کردند، افزوده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha