پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبلیغ

حوزه/ یکی از مبلغین جهادی خوزستان با بیان این که زمینه گسترده ای برای فعالیت تبلیغی در روستاهای محروم وجود دارد، گفت: وضعیت فرهنگی مناطق محروم مناسب نیست و جای خالی مبلغین در این مناطق احساس می شود.

حجت الاسلام محمدامین شریف خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با اشاره به اعزام ۳۰ مبلغ به برخی از روستاهای محروم استان خوزستان، گفت: امروزه ما در زمانی به سر می بریم که امواج فکری مخرب دشمن به صورت شبانه روز در حال القای شبهات به مردم این سرزمین است و باید مبلغین حوزوی نسبت به این مهم حساس باشند.

وی با بیان این که تبلیغ در مناطق محروم، نباید صرفا در ایام تبلیغی همچون ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و دیگر مناسبت های تبلیغی باشد، تأکید کرد: متأسفانه برخی طلاب صرفا به فعالیت در مساجد و کانون های فرهنگی می پردازند و کمتر در مناطق محرومی همچون اندیکا، لالی، مسجد سلیمان و… حضور یابند، باید فکری به حال این وضعیت کرد.

حجت الاسلام خراسانی که خود در این مناطق حضور یافته و از نزدیک با مشکلات و کمبودهای آن مناطق باخبر است، با تأکید بر این که طلاب نسبت به روستاهای محروم تکلیف دارند، اظهار داشت: وضعیت فرهنگی مناطق محروم مناسب نیست و جای خالی حضور مبلغین در این مناطق احساس می شود.

این مبلغ جهادی، خواستار حضور طلاب و روحانیان در مناطق محروم خوزستان شد و گفت: من و دیگر دوستانم گروه جهادی-تبلیغی را با نظارت حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز راه اندازی کرده و به صورت ماهانه در برخی از مناطق محروم برای نشر مبانی و معارف دینی حضور می یابیم.

وی در پایان با اشاره به زمان حرکت این گروه جهادی-تبلیغی ابراز داشت: سه شنبه ها بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل درب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به سوی شهرستان اندیکا حرکت می کنیم و این سفر تبلیغی به مدت دو روز ادامه دارد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha