پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهشگاه علوم و فرهنگ

حوزه/ در نشست مدیران، اعضای هیئت علمی و محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگران برتر این پژوهشگاه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین یزدانی مقدم از پژوهشگران و از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ارایه سخن پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آصف آگاه نیز در سخنانی به ارایه مباحثی پیرامون اهمیت جایگاه پژوهش پرداخت و گفت: مدیریت پژوهش و همچنین استفاده درست از منابع پژوهشی و انسانی از جمله مهمترین کارهایی است که باید در عرصه پژوهش در حوزه انجام شود.

وی تصریح کرد: منابع انسانی از محوری ترین امور برای اتقان پژوهش ها هستند که باید در کنار کار محتوایی پژوهشی، به افزایش مهارت های این حوزه نیز همت گمارد.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی فرد در سخنانی به ارایه بحث پیرامون انتخاب پژوهشگران برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پرداخت.

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: حوزه در سالهای پس از انقلاب در دو حوزه شکل و محتوا پیشرفت داشته است، ولی نباید از نظر دور داشت که هر پژوهشی یا باید نیازهای بنیادین را جواب دهد و یا نیازهای به روز جامعه و جهان را مد نظر داشته باشد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی در سخنانی به تشریح اولویت های پژوهشی و تحولات علمی و پژوهشی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پرداخت.

در پایان از شش تن از پژوهشگران برتر پژوهشگاه در دو بخش اعضای هیئت علمی و پژوهشگران این مرکز علمی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha