پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهشگاه علوم و فرهنگ

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بیش از 195اثر در سه سال اخیر در پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی قم تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید ضیایی فر، پیش از ظهر امروز  در همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در ماه گذشته نمایشگاه بین المللی کتاب شارجه برگزار شد و از اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه یک نفر شرکت کرد و کتبی در این راستا تهیه شد و در این پژوهشگاه در معرض دید و استفاده فعالان عرصه پژوهش دینی قرارگرفته است.

وی افزود: 270عنوان از آثار نشر پژوهشگاه برای استفاده پژوهشگران و اعضای هیئت علمی در نظر گرفته شده است و محققان می توانند با انتخاب یک اثر از آثار تولیدی، از مطالب این آثار استفاده کنند.

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از آذر 89 تا 90 ، 30 اثر، تا 91، 55اثر، و تا آذر 92، 50عنوان و تا آذر امسال 60عنوان پژوهش در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی گفت: در این مدت پژوهشگاه اندیشه سیاسی 9اثر ارسال شده که 3 اثر مورد تایید قرارگرفته شده است، حقوق 7 اثر، تاریخ و سیره 7 اثر، پژوهشکده کلام 8اثر ارسال شده است و یک سری پژوهشکده ها هم آثار مختلفی را ارایه کرده اند.

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: پژوهشکده مرکز فرهنگ و معارف قرآن 13 اثر، مطالعات فرهنگی و اجتماعی 4 اثر، اخلاق و تربیت 2 اثر، مهدویت 2 اثر، مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی 2 اثرو مرکز پژوهش های اسلامی مشهد 11 اثر به معاونت پژوهش ارسال شده است.

حجت الاسلام ضیایی فرد، گفت: تعیین پژوهشگران برتر بر اساس دستورالعمل7 ماده ای در دو عرصه اعضای هیئت علمی و محققان صورت می گیرد که در هر مرحلهای سه نفر برگزیده می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha