پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام صالحیان اصفهان

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: حماسه 9 دی پایداری پیمان ملت ایران با انقلاب اسلامی را به رخ جهان کشید.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان با گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه 9دی  اظهار داشت: دشمنان انقلاب با توطئه های از پیش تعیین شده و با همیاری فتنه گران داخلی قصد تغییر حکومت و از میان بردن انقلاب ایران که با اهدای خون هزاران شهید به ‌دست آمده را داشتند.

وی افزود: رهنمودهای روشنگرانه ولایت درباره فتنه 88 موجب خیزش  مردم در روز نهم دیماه شد و ملت ایران در برابر توهین به مقدسات خود تاب نیاوردند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان تاکید کرد: این سئوال را از سران فتنه داریم که چطور نظام در زمانی که شما را به عنوان نخست وزیر و رئیس مجلس پذیرفت خوب بود، همین نظام  فصل الخطاب انتخابات نیز بود اما جایی که به نفع شما نبود آن را زیر سئوال بردید.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی پایداری پیمان ملت ایران با انقلاب اسلامی را به رخ جهان کشید و به دشمنان قسم خورده ایران ثابت کرد که این مردم هیچگاه از انقلاب و جمهوری اسلامی که سالها برایش زحمت کشیده اند دست برنخواهند داشت.

حجت الاسلام صالحیان تصریح کرد: بصیرت مردم ایران اسلامی جلوتر از تمامی اقدامات مسئولان در خنثی کردن دسیسه های دشمنان نقش داشت و این حضور حماسه گونه نمایشی از حضور همه جانبه ایرانیان در صحنه های سیاسی کشور بود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بیان حماسه 9 دی با ابزارها و شیوه های نوین توسط رسانه ها به عنوان الگویی برای سراسر کشور ابراز داشت: تبیین سئوالات مختلف درباره عملکرد سران فتنه و روشن کردن ابعاد این حماسه عظیم بسیار مهم است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که امور مساجد استان چه برنامه هایی برای نهم دیماه در نظر گرفته است، ابراز داشت: همه ائمه جماعات نیز در این ایام به این مسئله خواهند پرداخت ضمن اینکه در 79 نماز جمعه سراسر استان در جمعه هفته گذشته به موضوع 9 دی پرداخته شده است.

وی افزود: همچنین  9 مسجد شاخص در 5 منطقه تقسیمی استان به عنوان مساجد نمادین برای پرداخت ویژه به مسئله 9 دی انتخاب شده اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha