جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمکران

حوزه/ مسئول واحد پاسخگویی به مسائل شرعی جمکران گفت: به جهت اهمیت این پایگاه عظیم تشیع و انتساب آن به امام زمان(عج) نظارت بر فعالیت ها جدی تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شاهینی در جمع روحانیون واحد پاسخگویی به مسائل شرعی مسجد جمکران گفت: جلسات تخصصی واحد هر ماه براساس گزارشات روحانیون و مبلغین از سؤالات و شبهات مطرح شده برگزار می شود و این اولین جلسه فصلی مشترک بین خواهران و برادران است که با جلسه تخصصی این ماه همزمان برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهینی در تشریح نحوه دریافت سؤالات و شبهات اظهار داشت: هر هفته گزارش فعالیتها و سؤالات پرسیده شده از روحانیون رصد می شود و به جهت اهمیت این پایگاه عظیم تشیع و انتساب آن به امام زمان(ارواحنا فداه) نظارت بر فعالیت ها جدی تر از گذشته نیز خواهد بود.

وی در پایان به آمار پاسخگویی به سؤالات شرعی در فصل پاییز اشاره کرد و افزود: در ماه مهر کل مراجعین به دفتر و جایگاه های پاسخگویی به مسائل شرعی در سطح مسجد25900 نفر، آبان ماه 34371 نفر و آذر ماه 22000 بوده؛ همچنین مراجعات تلفنی نیز در ماه مهر 2586 نفر، آبان ما 5918 نفر و در آذر 3233 نفر بوده است که در این مدت بین 20 تا 40 استاد با واحد پاسخگویی به مسائل شرعی همکاری داشته اند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha