جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاجی زاده اهر

9 دی را باطل‌السحر فتنه و روز تجلی قدرت خدا و تجلی حکومت اسلامی و روح دیانت بر دل‌های مردم دانست که مردم براساس وظیفه خود به میدان آمدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، در همایش گرامیداشت حماسه 9دی و هم چنین وحدت حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان را قشر فرهیخته و آگاه جامعه برشمرد که باید با راهکارهای مناسب زمینه را برای فعالیت‌های زیربنایی در این حوزه فراهم کنند.

امام جمعه اهر به فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان با ایجاد موجی در راستای انقلاب‌های رنگین در ایران تلاش داشتند که در اقشار مختلف تأثیرگذاری کرده و نخبگان و خواص متزلزل و سست اراده را علیه نظام و انقلاب تشویق کنند.

وی گفت: این فتنه پیامدهای مختلفی از جمله مخدوش کردن نظام و جری کردن دشمن و امید دادن به جبهه استکبار و تبدیل نقطه قوت انتخابات به تهدید و چالش برای نظام اسلامی و کاهش نفوذ ایران در معادلات بین‌المللی برنامه‌ریزی شده بود که با هوشیاری و درایت رهبری و بصیرت مردم نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، 9 دی را باطل‌السحر فتنه و روز تجلی قدرت خدا و تجلی حکومت اسلامی و روح دیانت بر دل‌های مردم دانست که مردم براساس وظیفه خود به میدان آمدند و پایبندی خودشان را به نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه اهر از تعامل و همکاری بسیج و مراکز آموزش عالی به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قدردانی کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha