جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید تشییع

حوزه/ پیکر سردار شهید حمید تقوی، از شهدای مدافع عتبات و عالیات، با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیکر سردار شهید حمید تقوی، از شهدای مدافع عتبات و عالیات، پیش از ظهر امروز، پس از مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و دیگر مسؤولان عالی رتبه کشوری، لشکری و استانی و مردم ولایتمدار، در فضایی حزن آلود، در اهواز تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم با شکوه، مردم ولایت مدار خوزستان پیکر پاک این شهید سرافزار را از مقابل حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای اهواز بدرقه کرده و یا حسین گویان برای شادی روح این شهید بزرگوار صلوات می فرستادند.

بانوان و مادران شهید و داغ دیده اهوازی نیز با انداختن شاخه های گل رز و محمدی روی تابوت شهید تقوی، با خانواده این مدافع عتبات و عالیات ابراز همدردی کردند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، قبل از اقامه نماز میت بر پیکر پاک سردار تقوی، با بیان این که ایشان پاسداری نمونه، مخلص و فداکار در راه ولایت بود، اظهار داشت: سردار تقوی پس از ساله مجاهدت سرانجام در عراق به خاسته خود رسید و شهید شد.

بر پایه این گزارش، مراسم بزرگداشت این شهید والا امشب در مسجد صاحب الزمان(ع) منطقه اسلام آباد شرقی اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha