پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۹ دی

آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان طلاب، اساتید و مسئولین کشوری و لشگری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که تجلی عزم و اراده ملی ملت ایران در سال ۸۸ بود، امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار قاشم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و دیگر مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری، مقابل حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، وزیر سابق اطلاعات بود که وی سخنان خود را در خصوص اقدام های مخرب دشمنان آغاز کرد و اظهار داشت: بنا به اسناد و مدارک موجود قدم به قدم فتنه سال ۸۸ از سوی دشمنان و سرویس های جاسوسی و بیگانه استکبار جهانی راهبری می شد.

وی با بیان این که نه تنها موساد، بلکه دیگر سرویس های اطلاعاتی کشورهای حاشیه خلیج فارس در فتنه ۸۸ نقش هدایتگری داشتند، تصریح کرد: با مطالعه سندی از که از سوی سربازان گمنام امام زمان در جریان تعطیل و جمع آوری دفتر یکی از سران فتنه کشف گردید، مشخص شد که چندین شبکه و سرویس اطلاعاتی تک تک حرکات فتنه گران را کنترل و هدایت می کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «لبیک یا خامنه ای» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» ضمن براعت از استکبار جهانی، حمایت قاطع خود از ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای را اعلام کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha