جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حیدر مصلحی

حوزه/ وزیر سابق اطلاعات با بیان این که برخی در تلاش برای تطهیر سران فتنه هستند، گفت: امروز چندین گروه در تلاش برای کم رنگ کردن مسأله فتنه بوده و ملت باید توجه داشته باشد که این مهم، به مثابه فتنه دیگری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در «اهواز»، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در اهواز با بیان این که خون شهدا ضامن بقای نظام اسلامی ایران است، اظهار داشت: علی رغم همه دسیسه ها و توطئه هایی که استکبار در مقابله با حرکت انقلابی ملت ایران طراحی و انجام داد، خون شهدای والامقام ضامن سلامت کشور عزیز ایران بوده است.

وی با بیان این که دسیسه و فتنه همواره و در طول تاریخ بشری بوده و از این پس نیز وجود خواهد داشت، گفت: مردم سرافراز ایران اسلامی باید همواره گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و از آن دسته افرادی که در این مسیر ریزش می کنند و در ماندن راه راست پا پس می کشند، دوری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی با اشاره به راهبردهای دشمن برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص)، ابراز داشت: ایجاد شبهه و زمینه سازی برای فتنه، برپا کردن فتنه برای بدعت در قانون و استفاده از بدعت در راستای انحراف در مسیر اصلی سه راهبرد اصلی دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون بود است.

وی، استفاده دشمن از ابزار شبهه و غبارآلودکردن فضا را یکی از اصلی ترین اقدام های دشمنان عنوان کرد و گفت: متأسفانه در فتنه سال 88 تعداد زیادی از افرادی که در کارنامه خود نمره های بالا و خوبی گرفته بودند، در دنباله ی مسیر که از سوی دشمن غبارآلود شده بود، گم شده و به همین سبب نیز از بدنه انقلاب جدا شدند.

وزیر سابق اطلاعات، استفاده از فضای غبار آلود فتنه برای ایجاد بدعت در قانون را دیگر راهبرد دشمن برشمرد و افزود: به یقین ايجاد بدعت عامل انحراف در مسير انقلاب بوده و اصحاب فتنه نيز همين مسأله را در جريان فتنه دنبال مي​كردند؛ از این رو برای القای شبهه فتنه در اذهان عمومی مردم و جا انداختن واقعی آن سرمایه گذاری های هنگفتی انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: این مسأله تا جایی ادامه یافت که فتنه گران خواستار ابطال انتخابات بودند و اگر درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود ما الان در چنین وضعیتی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدام های مخرب دشمنان اشاره کرد و گفت: بنا به اسناد و مدارک موجود، قدم به قدم فتنه سال ۸۸ از سوی دشمنان و سرویس های جاسوسی و بیگانه استکبار جهانی راهبری می شد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که نه تنها موساد، بلکه دیگر سرویس های اطلاعاتی کشورهای حاشیه خلیج فارس در فتنه ۸۸ نقش هدایتگری داشتند، تصریح کرد: با مطالعه سندی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در جریان تعطیل و جمع آوری دفتر یکی از سران فتنه کشف گردید، مشخص شد که چندین شبکه و سرویس اطلاعاتی تک تک حرکات فتنه گران را کنترل و هدایت می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، با بیان این که برخی ها در تلاش برای تطهیر سران فتنه هستند، گفت: امروز چندین گروه در تلاش برای کم رنگ کردن مسأله فتنه بوده و ملت ایران باید توجه داشته باشند که این مهم، به مثابه فتنه دیگری خواهد بود و باید هوشیار باشند.

وی در پایان سخنان خود، ۹ دی را روز مبارزه ملت حزب اللهی ایران با فتنه گران دانست و اظهار داشت: شهیدی که امروز توسط مردم اهواز تشییع شد، در راستای مقابله با فتنه گران داعشی به شهادت رسید و این بیانگر عدم پایان یافتن فتنه های زمانه است که باید هوشیار بود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha