جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علی اکبر قریشی

حوزه / نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران با هدف ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی درصدد آسيب و منحرف كردن مسير انقلاب بودند.

آیت الله سیدعلی اکبر قریشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به حماسه 9 دي ماه 88 به عنوان حماسه پيروزي ملت ايران در مقابل استكبار جهاني اظهار داشت: حماسه تاریخی و ماندگار  9دی حکایت از پایبندی مردم به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 توسط استکبار جهانی طراحی شد، افزود: این فتنه توسط عناصر فریب خورده داخلی به اجرا گذاشته شد تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند غافل از اينكه مردم هوشيار و با بصيرت ايران فريب خورده اين توطئه ها نيستند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اين مطلب كه فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند خاطرنشان كرد: مستكبران با فكر ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامي ايران كه حاصل خون شهدا است، مي خواستند مسير انقلاب را از آرمان هايش به انحراف بکشانند.

آیت الله قریشی تصريح كرد: اما ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی فریب فتنه‌ دشمنان انقلاب را نخوردند و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌هایش ناکام گذاشتند.

وی افزود: مردم ایران با اتحاد و یکپارچه‌‌گی خود توانستند آب سنگینی بر آتش فتنه دشمن بریزند.

آیت الله قریشی با تاکید به اینکه حضور مردم در 9دی 88 نماد دین‌باوری و پایبندی به ولایت‌فقیه است، گفت: ولایت‌فقیه توانست نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و همچنین دست بیگانگان را از ذخایر کشور کوتاه کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توانستند ملت ایران را برای دفاع در برابر تهاجم نظامی و فرهنگی دشمنان بسیج کنند و همین امر رمز پیروزی ملت ایران است.

وی با بیان این مهم كه سران فتنه باید توبه و از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کنند، اذعان داشت: هر ساله با بزرگداشت 9دی و مرور بر جریان‌های فتنه 88، پیوند با ولایت فقیه و همچنین پاسداری از نظام اسلامی را محکم‌تر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha