جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورا به اسلام و امام حسین (ع)با حمایت انگلیس، آمریکا و فرانسه بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفتند: خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در روزهای سرنوشت ساز انقلاب از جمله 9دی فراموش نشدنی است.

ایشان با ذکر این مطلب که انقلاب هدیه ای الهی به مردم ایران بود، افزودند: انقلاب یک مساله است و صیانت از آن یک مساله دیگر؛ برای صیانت از انقلاب باید آسیب های این حوزه را به خوبی بشناسیم.

این مرجع تقلید بیان کردند: اسلام، ولایت فقیه و مردم از ارکان انقلاب هستند؛ دشمنان با القای این مساله که اسلام دیگر پاسخگوی نیازهای بشر نیست می خواهند که اسلام را از مبانی حکومت جدا کنند در حالی که امام راحل ثابت کردند که اسلام چه ظرفیت عظیمی در ساخت حکومت و مدیریت جامعه دارد.

ایشان گفتند: امروز به نیابت از امام زمان(عج) ولی فقیه عهده دار حمایت و هدایت از این کشتی نجات است و به همین خاطر است که دشمنان این مبنا را هدف قرارداده اند؛ ارتباط مردم با ولایت فقیه زمینه ساز توفیقات ما در انقلاب و امروز در همه عرصه های سیاسی واجتماعی و فرهنگی و نظامی است.

این مرجع تقلید با ذکر این مطلب که مردم در زمان طاغوت تحت سیطره کشورهای استعمارگر بودند بیان کردند: در این میان امام خمینی (ره) بود که  به شیوه حکومتی پیامبر اکرم (ص) مردم را از فعالیت‌ها و ظلم‌هایی که رژیم طاغوت بر آنها روا می داشت آگاه کردند.

ایشان گفتند: وسیله و ابزار جنگ مردم با دشمنان ایران، هوشیاری و بصیرت آنان است و امروز مردم ایران در حال جنگ نرم با دشمنان اسلام هستند؛ در 9 دی نیز شاهد بودیم که به صورت خود جوش حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند؛در زمان فتنه برخی از مردم با سر دادن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران مبارزه‌ای را علیه ایران آغاز کرده بودند.

معظم له با بیان  این مطلب که فتنه گران به دنبال تغییر نظام در ایران بودند، تصریح کردند: هتک حرمت فتنه‌گران در  روز عاشورا به اسلام و امام حسین (ع)با حمایت انگلیس، آمریکا و فرانسه بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha