پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاونان تهذیب

حوزه/ نهمین هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، در مجتمع فرهنگی رفاهی بوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نهمین هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های سراسر کشور، با هدف دانش افزایی معاونین، از صبح امروز 10 دی ماه، به میزبانی حوزه علمیه استان بوشهر، در مجتمع فرهنگی - رفاهی خلیج فارس آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام رضوی، مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور در آیین افتتاحیه این هم اندیشی، با تشریح برنامه های آن، گفت: هم اندیشی معاونان تهذیب استان ها در دو بخش "مطالبات معاونان از ستاد" و مطالبات ستاد از معاونین استانی"  برگزار می گردد.

وی، دانش افزایی معاونان استانی تهذیب را از مهمترین اهداف برگزاری این هم اندیش ذکر کرد و افزود: در قالب این هم اندیشی، معاونان با شرکت در کارگاه های آموزشی، علاوه بر دانش افزایی، با فرایند اجرای برنامه های تهذیبی و اخلاقی آشنا می شوند.

مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه همچنین بررسی مسائل و مشکلات پیش روی استان ها و تبیین برنامه های سازمانی معاونت تهذیب حوز را از دیگر اهداف برگزاری هم اندیشی نهم برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر دیگر سخنران آیین افتتاحیه هم اندیشی نهم معاونان تهذیب حوزه های سراسر کشور بود که در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در این نشست، به تبین ضرورت توجه به برنامه های تهذیبی و گسترش مباحث اخلاقی در بین طلاب پرداخت.

برپایه این گزارش، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر و تشریح برنامه های دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه، از دیگر برنامه های نوبت صبح روز اول هم اندیشی معاونان تهذیب می باشد.

در نوبت عصر امروز نیز معاونان تهذیب استان ها علاوه بر بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، با شرکت در کارگاه آموزشی "مشاوره و خانواده"، با برنامه های دفتر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه آشنا می شوند و پس از نماز مغرب و عشا نیز از موزه دریای بازدید خواهند کرد.

در نوبت صبح، پنج شنبه 11 دی ماه، روز دوم هم اندیشی نیز جلسه دانش فزایی معاونان با عنوان "بایسته های تهذیبی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه و گارگاه دانش افزایی ارتباطات سازمانی با حضور حجت الاسلام هادی نیز از برنامه های نوبت عصر روز دوم هم اندیشی معاونان تهذیب اعلام شده است.

آیین اختتامیه نهمین هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های ستان ها نیز پنج شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    .

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha