جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روحانیون

حوزه/ نخستین اجلاس سراسری مشاورین امور روحانیت در استانداری ها صبح امروز با حضور مدیران ارشد حوزه و دولت در استانداری قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اهداف والای حوزه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی خواستار تعامل هرچه بیشتر دولت با نهاد روحانیت در اصلاح امور فرهنگی در کشور شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم نیز در سخنانی با اشاره به شرح وظایف مشاورین استاندار بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر حوزه و دولت در اصلاح امور فرهنگی تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران نیز با تشریح رسالت های حوزه و ظرفیت های عالی تبلیغی و فرهنگی آن بر لزوم استفاده از این ظرفیت و همکاری دولت و روحانیت در این زمینه تاکید کرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آخرین سخنران نوبت صبح اجلاس دو روزه مشاورین امور روحانیت استانداری کشور بوده که طی سخنانی بر لزوم استفاده از ظرفیت های روحانیت در اصلاح جامعه تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از چگونگی شکل گیری این نهاد در دولت پرداخت.

خاطرنشان می شود:  مشاوران امور روحانیت استانداری ها ظهر امروز با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا با آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha