جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داوود نمازی

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با بیان ا ین که روحانیت وظیفه ترویج دین و فرهنگ مردم را برعهده دارد گفت:در 29 استان کشور واحد مشاورین روحانی استاندار تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین داوود نمازی امروز در نشست مشاورین امور روحانیت استانداران در قم  گفت: ایجاد واحد مشاورین استاندار در امور روحانیت از مهمترین کارهایی است که باید در کشور انجام می شد.

وی افزود: پس از روی کار آمدن دولت دهم سعی شد این واحد که واسط بین فعالان حوزه و دولتی است تشکیل شود و امروز این سمت در  29استان به نمایندگان حوزوی اعطا شده و این نمایندگان معرفی شدند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: روحانیت در سراسر کشور دارای وظایف و نمایندگان زیادی هستند که کار ترویج دین را به عهده داشتند و به همین جهت باید نهادی واسط بین دولت و جامعه روحانیت به منظور تلاش هدفمند در راستای ترویج مباحث دینی در بین مردم ایجاد می شد.

وی اظهارکرد: سران قوا به قم رفت و آمد دارند و با مدیران حوزه ملاقات دارند، ولی در استان ها این گونه نیست  و ارتباط گیری با ائمه جمعه و علمای بلاد بسیار مهم است و به همین مناسبت این مشاورین در استان ها چنین نقشی به عهده دارند.

 حجت الاسلام والمسلمین نمازی گفت: این نشست نیز با هدف هماهنگی و ارایه شرح دستور فعالیت های مشاورین وزیر برگزار شده است که نقش مهمی در تنظیم دقیق این شرح وظایف در استان ها خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha