پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسین سیدی - بیرجند

حوزه / مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با اشاره به این که دشمن همواره در کمین انقلاب اسلامی ایران است، بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید حسن سیدی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به وقایع سال 88 اظهار کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب دنبال این بود که از هر طریق ممکن از انقلاب اسلامی انتقام بگیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: دشمن با قائله هایی که در اول انقلاب به راه انداخت  و بعد هم با جنگ تحمیلی نتوانست پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: طبیعی است این گونه دشمنی ها و اتفاقات برای انقلابی که داعیه استقلال و مبارزه با استکبار را دارد، پیش بیاید، در این مواقع بصیرت مردم را می طلبد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه 88، اضافه کرد: این حقیقتی غیر قابل انکار است که عده ای به نظام خیانت کردند. این افراد در دام دشمن افتادند و شاید حب دنیا، ریاست و جایگاه به آنها اجازه نداده که توبه کرده و برگردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تصریح کرد: حماسه ۹ دي به خوبي به كساني كه گمان مي‌كردند، پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب، مردم نسبت به آرمان‌هاي امام و انقلاب و شهداء بي‌تفاوت شده‌اند نشان داد كه مردم نظامي را كه در راستاي قيام حضرت سيدالشهداء(ع) حركت كند، از اعماق وجودشان دوست دارند و از آن حمايت مي‌كنند.

وي افزود: ۹ دي نشان داد كه ولايت فقيه استمرار همان حركت انبياء و ائمه معصومين(ع) است و اگر مردم می خواهند بخواهد ايران اسلامي سربلند و سرافراز و الگوی جهانيان باشند، بايد پشتيبان ولايت‌فقيه باشند.

حجت الاسلام سیدی در پایان سخنان خود، در رابطه با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی نیز اظهار کرد:کرسی های آزاد اندیشی باید در همه موضوعات مختلف برگزار شده و نظر مقام معظم رهبری هم بر این است که نباید یک طرفه قضاوت شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha