شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر اجلاس نماز

حوزه/ دومین روز از اجلاس بیست و سوم نماز، با تقدیر از صاحبان آثار برگزیده نماز، در تالار امام رضا(ع) اهواز آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در اهواز، دومين روز از بیست و سومین اجلاس سراسري نماز در اهواز، صبح امروز با قرائت آياتي چند از كلام الله مجيد آغاز و سپس علي عماد، جانشين ستاد اجرايي استان خوزستان به ارايه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در رابطه با اجراي اين اجلاسيه پرداخت.

دومين بخش از اين اجلاس اختصاص داشت به سخنراني نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري، كه با آيين تجليل از برگزيدگان مقالات علمي، همراه بود.

آيت الله شفيعي در این اجلاس با بيان اين كه نماز سرمنشأ همه خوبي ها در زندگي است، اظهار داشت: به يقين نماز سرمنشأ همه خوبي ها بوده و بايد با اهتمام به آن سعادت مند شوند.

وي با تأكيد بر توجه علما و روحانيان به اقامه نماز جماعت در مناطق محروم استان، تصريح كرد: من به شخصه در آن دوران بمباران اهواز، پا به پاي رزمندگان ايستادگي كرده و نماز جماعت را براي جوانان رزمنده اقامه مي كردم.

همچنين تقدير از مقاله نويسان برگزيده، بخش ديگري از اين همايش بود كه پس از آن حجت الاسلام و المسلمين قرائتي، سخناني در خصوص نماز و ارتباط با مهدويت بيان كردند.

گفتني است بيست و سومين اجلاس سراسري نماز تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha