پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آشتیانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که فتنه 88 با هدف براندازی انقلاب به وجود آمده بود،یاری خداوند، شجاعت مقام معظم رهبری و حضور مردم را باعث سربلندی ملت ایران در این امتحان الهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام و­المسلمین محمدرضا آشتیانی در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع المهدی(عج) شهرک مینو بیان کرد: در جریان فتنه 88  که حاصل 10 سال نقشه کشی های دشمنان داخلی و خارجی بود همه دنیا فکر می کردند که کار انقلاب تمام است، چرا که همه چیز برنامه ریزی شده بود و خانم کلینتون گفته بود که اگر کمی حضور  و کمک خود را در این جریان بیشتر می کردیم کار تمام شده بود.

وی افزود: تعبیر وزیر دفاع آمریکا و رئیس سابق سازمان سیا این بود که در طول30 سال مردم ایران را به این شکل متشتت و پراکنده ندیده بودم.

عضو جامعه مدرسین حوزه با ذکر این نکته که فتنه 88  باعث شکستن حرمت و عظمت کشور شد،  بیان کرد: قبل از فتنه 88 عزت و سربلندی کشور به جایی رسیده بود که دشمنانمان برای مذاکره واسطه فرستاده بودند، ولی فتنه گران 88  با نفاق، بی دینی وآبروریزی  حرمت نظام و عزت مندی کشور را پیش دشمنان شکستند و پای خیلی ها را به کشورها باز کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر انسان عرق مذهبی هم نداشته باشد حداقل باید دارای عرق ملی و وطن پرستی باشد و فتنه گران 88 کسانی بودند که حس وطن پرستی هم نداشتند و فقط دنبال این بودند تا به قدرت رسیده و همه چیز را به دست بگیرند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با اشاره به نقش فتنه گران در تشدید تحریم ها علیه ایران، گفت: تشدید تحریم ها علیه ایران توطئه فتنه گران برای افزایش فشار بر کشور است و روزنامه کیهان سندی را ارائه کرده بود که عده ای از فتنه گران  با «جان هانا»، مشاور امنیت ملی دیک چنی جلسه ای برگزار کرده و در آن مطرح می کنند که تحریم های تدریجی مثل واکسن عمل می کند و برای تمام کردن کار باید تحریم ها را تشدید کنید وگر نه نتیجه ای نمی گیریم و امروز همین افراد ادعای بازگشت به جامعه را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: تشدید تحریم ها و ضرر  19 میلیارد دلاری حاصل از کاهش قیمت نفت کشور خسارتی است که فتنه گران به کشور وارد کرده و خود را طلب کار دانسته و سعی در کم رنگ کردن نقش خود در این جریانات هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اهانت های فتنه گران به ارزش های انقلاب و کشور گفت: پاره کردن عکس امام خمینی(ره) ، توهین به رهبری و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) تنها گوشه ای از این اتفاقات بود و بسیاری از این اهانت ها امکان انعکاس در آن روز پیدا نکردند و بعضی مسائل را هم نمی توان بیان کرد.

وی افزود:  در روز قدس 88  هم  گروهی در خیابان ها شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سر دادند و در ماه رمضان بطری به دست در راهپیمایی ظاهر شدند و در عاشورا هم آن بی حرمتی ها را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: دشمنان نظام با توطئه های  خود می خواستند فاتحه انقلاب را بخوانند، اما یاری خداوند و هوشیاری و شجاعت مقام معظم رهبری و حضور مردم باعث شد فاتحه دشمنان نظام خوانده شود و ملت ایران از امتحان الهی سربلند بیرون بیاید ما باید قدردان این نعمت باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار کرد: اگر حماسه  9 دی ماه اتفاق نمی افتاد و ملت ایران در این روز با ولایت بیعت نکرده و تو دهنی به دشمن نمی زدند، معلوم نبود چه اتفاقی در کشور می افتاد.

وی درپایان گفت: روزهای تاریخ ماندنی و ثابت است و آیندگان باید بخوانند که افرادی مردانه پای دفاع از قرآن، دین و ولایت ایستادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha