چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی کاشانی + دفتر رهبری

استاد حوزه علمیه تهران، گفت:ما وظیفه داریم امام علی(ع) را به‌خوبی بشناسیم و راه شناخت امام علی(ع) و وابستگی به ایشان با زیارت، توسل، مطالعه کتاب، دقت در فرمایشات و احادیث آن حضرت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی کاشانی، از اعضای دفترمقام معظم رهبری، در ششمین همایش ملی سیره علوی که امروز در پردیس علامه طباطبایی خرم اباد برگزار شد با اشاره به اینکه امروز دشمنان جهان اسلام از گسترش دین محمدی هراس دارند گفت: بزودی روزی فرا خواهد رسید که پرچم امیرالمومنین امام علی (ع) در بلندترین کاخ های عالم به اهتزار در می آید.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم کتاب مفصل زندگی امام علی(ع) را ورق بزنیم دارای سه فصل ممتاز است که فصل نخست آن از ده‌سالگی تا 33سالگی حضرت علی(ع) را شامل می‌شود یعنی در تمام طول 23 سال عمر نبوت پیامبر اکرم(ص) مأموریت‌های خود را اجرا کردند.

این استاد حوزه تهران، عنوان کرد: اگر بخواهیم کتاب مفصل زندگی امام علی(ع) را ورق بزنیم دارای سه فصل ممتاز است که فصل نخست آن از ده‌سالگی تا 33سالگی حضرت علی(ع) را شامل می‌شود یعنی در تمام طول 23 سال عمر نبوت پیامبر اکرم(ص) مأموریت‌های خود را اجرا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی‌کاشانی، با بیان اینکه فرهنگ باید اولویت دولت‌ها باشد و این همواره جزو تأکیدات رهبرمعظم انقلاب است که متأسفانه در بیشتر دولت‌ها به این مهم توجه نشده است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم امام علی(ع) را به‌خوبی بشناسیم و راه شناخت امام علی(ع) و وابستگی به ایشان با زیارت، توسل، مطالعه کتاب، دقت در فرمایشات و احادیث آن حضرت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha