جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام داوود نمازی

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: مشاوران استاندار در امور روحانیت اخبار و اطلاعات صحیح از حوزه به استانداران اطلاع می دهند و از کارگزاران نیز اخبار به روحانیت ازائه می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نمازی امروز در دیدار مشاوران روحانی استانداران سراسر کشور با مراجع تقلید با اشاره به این که با تاکید وزیر کشور، مشاوران امور روحانیت استانداران منصوب شده اند، اظهار داشت: تاکنون 30 تن از مشاوران روحانی استانداران منصوب شده اند.  

وی با اشاره به اینکه این مشاوران در گذشته شرح وظایف مشخصی نداشته اند، تصریح کرد: امروز شرح وظایف مشخصی به تصویب وزارت کشور رسیده است و وزیر کشور قول پیگیری تصویب این جایگاه را برای روحانیت داده است.    

مشاور امور روحانیت وزارت کشور با تاکید بر اینکه مشاوران روحانی استانداران هویت طلبگی خود را حفظ می کنند، ابراز داشت: این مشاوران بیشتر رابط حوزه هستند تا دولت و به گونه ای نیست که کارمند دولت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی افزود: مشاوران استاندار در امور روحانیت اخبار و اطلاعات صحیح از حوزه به استانداران اطلاع دهند و از کارگزاران نیز اخبار به روحانیت می دهند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت از عوامل شک گیری نظام اسلامی است و ارتباط میان دولت و حوزه لازم است.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha