چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غضنفری

حوزه / همزمان با دهه بصیرت و ولایت مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی از سوی مجمع طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم با حضور طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم و با سخنرانی استاد  مهدوی و آقای کامران غضنفری مؤلف کتاب راز قطعنامه در مدرسه کرمانی‌ها ی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کامران غضنفری در این مراسم گفت: صحنه گردانان فتنه 88 خارجیانی بودند که در رأس آن آمریکائی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها  و برخی مزدوران داخلی قرارداشتند.

وی ابراز داشت: امام(ره) در پیامی غفلت از جنگ را خیانت به اسلام و رسول الله(ص) می‌دانند و قطعنامه را می‌پذیرند که پذیرش آن دلیلی ندارد جز اینکه که فرماندهان جنگ گزارش‌هایی را در اختیار امام قرار می‌دهند که نشان دهند وضع اقتصادی، سیاسی و تسلیحاتی ما خوب نیست.

غضنفری افزود: در این گزارش‌ها مطرح می‌شود که وضعیت اقتصادی ما خوب نیست، دیگر کسی برای ورود به جنگ بسیج نمی‌شود و تسلیحاتی برای ادامه جنگ نداریم.

وی مطرح کرد: در کتاب راز قطعنامه این سه دسته گزارش را یعنی گزارش سیاسی، اقتصادی و نظامی را بررسی کردیم.

غضنفری تصریح کرد: یکی از کارهایی که استعمار انجام می‌دهد که خبرنگاران را می‌خرند تا نیروی خود کنند تا هرچه آن‌ها بخواهند بنویسند.

وی گفت: این اقدام کار جدیدی نیست و از 60 سال پیش در زمان کودتای 28 مرداد نیز این کار انجام دادند و با خرید صاحبان روزنامه‌ها را می‌خریدند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha