چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز استکبار با تشکیل و گروه داعش و حمایت از اسلام لندنی به مقابله با اصول اسلام ناب و مسلمانان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، جمعه شب، در همایش «قیام جمهوریت علیه فتنه» که در مسجد طفلان مسلم(ع) تبریز برگزار شد، با اشاره به این که طبق آیات قرآن مردم یا کورند یا بصیر، گفت: چه بسا افرادی دارای علم و آگاهی باشند، اما از نعمت بصیرت بهره نبرده و در تشخیص دچار انحراف شوند.

وی با اشاره به این که بصیرت هدیه الهی است، خاطرنشان کرد: علم بی بصیرت، انسان را به سرمنزل مقصود نمی رساند، همان طور که یزیدیانی شعار حسینی می دهند و موجب سردرگمی عوام می شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا عنوان کرد: فتنه فکری، فرهنگی و سیاسی همیشه در طول تاریخ وجود داشته، به طوری که مجسمه معاویه در لوکزامبورگ نصب شده و در تابلوی تندیس از خدمات او برای جلوگیری از فکر و منطق اصلی اسلام و امام علی(علیه السلام) تقدیر شده است.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: استکبار امروز با تشکیل و گروه داعش و حمایت از اسلام لندنی به مقابله با اصول اسلام و مسلمانان پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در هر دهه دچار فتنه شده است، خاطرنشان کرد: از بدو تشکیل انقلاب اسلامی ایران، این نظام با فتنه هایی روبه رو بوده که الحمدلله با شکست فتنه ها، بقا و پایه نظام اسلامی مستحکم تر شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این که فتنه گران، جرأت دشمن را زیاد کردند، تصریح کرد: فتنه گران نگذاشتند از موقعیت بی نظیر حضور 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، در سطح بین المللی بهره برداری شود، حتی در اقتصاد و جذب سرمایه داران خارجی، موقعیت منحصربفردی ایجاد شده بود که اقدامات فتنه گران مانع از تحقق آن شد.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران ابراز داشت: مذاکرات طول تاریخ اسلام نشان می دهد هر وقت حمایت قاطع و بی چون و چرا از ولایت و پرچمدار نشده، مذاکرات به ضرر تمام شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: تاکنون خط قرمزهای مقام معظم رهبری در روند مذاکرات هسته ای رعایت شده است.

وی در پایان با اشاره به اهداف استکبار علیه مردم ایران گفت: موضع آمریکا خسته کردن مردم ایران و در نهایت، تسلیم مردم ما در برابر استکبار است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha