سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای بازداشت شیخ علی سلمان توسط دولت آل خلیفه را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری این مبارز انقلابی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن  اطلاعیه جامعه مدرسین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ العُلَماءَ وَرَثَةُ الأنبِیاءِ، إِنَّ الأنبِیاءَ لَم یُوَرِّثُوا دِیناراً وَ لا دِرهَماً وَ لکِن وَرَّثُوا العِلمَ »

حضرت محمد المصطفی«صلی الله علیه و آله و سلم» کافی ج ۱ ص ۳۲

علما و روحانیون حصون الأسلام هستند تا اینکه میراث گرانبهای انبیاء که دین وشریعت الهی است را از گزند تهاجمات و تحریفات حفظ کرده و کاروان بشریّت را به سوی اهداف بلند و آسمانی پیامبران، ائمه معصومین(علیهم السلام)، هدایت و رهبری نمایند. با توجه به گذشت بیش از چند سال از خیزش و بیداری اسلامی مردم مظلوم بحرین، دولت بحرین هر از گاهی با اقدامات نابخردانه خود بخصوص در چندین ماه اخیر از جمله در چندین نوبت با حمله به بیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و در روزهای اخیر نیز اقدام به بازداشت شیخ علی سلمان کرده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدامات دولت آل خلیفه علیه روحانیون بالاخص بازداشت روحانی جلیل القدر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ علی سلمان دبیرکل قانونی حزب وفاق بحرین را به شدت محکوم می‌نماید و از دولت بحرین می‌خواهد تا هرچه زودتر به بازداشت ایشان پایان دهد، این دولت آگاه باشد با انجام چنین حرکاتی به مشروعیت نخواهد رسید و با این اقدامات، دولت بحرین رو به زوال خواهد رفت.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha