پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسکندری عباس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از رشد 100 درصدی مشارکت مداحان و شاعران آئینی در سومین دوره انتخابات این تشکل مذهبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با تقدیر از مداحان و شاعران آئینی که در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی شرکت کردند اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 403 نفر از مداحان اهل بیت و شاعران آئینی شرکت کردند که در مقایسه با دوره دوم با رشد حدود 100 درصدی مشارکت مداحان و شاعران آئینی مواجه هستیم.

وی این میزان رشد مشارکت را نشان دهنده دغدغه مندی مداحان و شاعران آئینی نسبت به ساماندهی این تشکل آئینی ذکر کرد و گفت: در دو دوره گذشته تلاش‌های خوبی برای ساماندهی این تشکل مذهبی انجام شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری ابراز امیدواری کرد که در سومین دوره کانون مداحان و شاعران آئینی تلاش بیشتری در راستای ساماندهی این تشکل مذهبی و پیگیری مطالبات جامعه مداحان و شاعران آئینی انجام شود.

به گفته وی  کاندیداهایی که نسبت آرای اعلام شده اعتراض دارند، باید تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 18 دی ماه نامه اعتراض خود را به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تقدیم کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

در سومین دوره کانون شاعران و مداحان آئینی که 22 کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند، 10 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل انتخاب شده و یک عضو این کانون در آینده از بین مداحان و شاعران خانم با برگزاری انتخابات مشخص می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha