پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید مدنی

حوزه/ همایش ملی «اندیشه‌های آیت‌الله شهید مدنی» در دو محور علمی و هنری، به همت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت‌الاسلام عمران عباسپور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این همایش،  اظهار کرد: محورهای  این همایش در دو بخش هنری و علمی است که بخش هنری شامل زیست‌نامه شهید، مشایخ و اساتید و شاگران ایشان است و در قالب کلیپ، داستان و نمایش قابل عرضه خواهد بود.

 وی ادامه داد: محور علمی نیز مشتمل بر اندیشه‌های فقهی، اصولی، اخلاقی شهید مدنی، سیره عملی شهید مدنی درتعلیم و تربیت، بصیرت سیاسی شهید مدنی و مقام عرفانی ایشان است که علاقمندان می‌توانند درقالب مقاله به ارائه آثار بپردازند.

 حجت الاسلام عمران عباسپور، مهلت ارسال آثار را تا 25 بهمن سال‌جاری اعلام کرد و افزود : زمان برگزاری همایش 11 اسفند ماه امسال و مکان برگزاری کیلومتر 35 جاده تبریز آذرشهر، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، آمفی تئاتر علوم پایه دانشگاه خواهد بود که علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرسthoughtmadani.azaruniv.edu  و thoughtmadani@azaruniv.edu  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha