پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ باید برای حل مشکلات فرهنگی از مرحله شعار خارج شویم و با گسترش فعالیت های تبلیغی و ترویج فرهنگ اسلامی، با هجمه های دشمنان مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعدمراد بیگی، در نشستی با مسئولان فرهنگی و تبلیغی استان ایلام، با اشاره به ضرورت توجه به عرصه تبلیغ دین، گفت: باید با گسترش فعالیت های تبلیغی و ترویج فرهنگ اسلامی با هجمه های دشمنان مقابله کرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بررسی موانع پیش روی تبلیغ، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت، مشکلات فرهنگی از جمله کمبود مبلغ و امام جماعت مساجد را حل کرد.

وی، راه اندازی حداقل 4مدرسه سفیران هدایت در استان را یکی از طرح های بلندمدت عنوان کرد و گفت: با توجه به ویژگی ها و شرایط این مدارس، می توان با تربیت طلاب توانمند، کمبود مبلغ و امام جماعت را برطرف کرد..

حجت الاسلام والمسلمین مراد بیگی به طرح های کوتاه مدت نیز اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت در پاساژها و مناطق تفریحی، راه اندازی گروه های جهادی - تبلیغی برای مناطق دورافتاده و محروم استان می تواند تحولات خوبی را در عرصه تبلیغ دین ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اعلام آمادگی حوزه استان برای اعزام طلاب و روحانیون بدون هیچ چشم داشتی، خطاب به متولیان فرهنگی تبلیغی استان ایلام تصریح کرد: باید برای حل مشکلات فرهنگی از مرحله شعار خارج شویم و برنامه ها را به مرحله عمل برسانیم، در این صورت، این گونه جلسات و نشست ها تاثیر خود را خواهد داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha