پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاتمی نیا

حوزه/ قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که ملت ایران اجازه فتنه دیگری را نخواهد داد گفت: فتنه سال 88تلاش چند ساله استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا  در نشست طلاب و فضلای استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان درنماز خانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان کردستان به فتنه سال 88 اشاره کرد و آن را عبرتی برای ملت ایران دانست و  گفت: آحاد مردم باید  ضمن حرکت در مسیر ولایت فقیه هوشیار و آگاه بوده و در آینده نیز فتنه ها و توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کنند.

 نماینده طلاب و فضلای  بیجاری مقیم حوزه علمیه قم با بیان این که همه باید قانونمداری را سرلوحه کار خود قراردهند تصریح کرد: برای به ثمر نشستن  انقلاب مجاهدت و تلاش های فراوانی شد و پاسداشت ارزش های انقلاب و دفاع از نظام مهم ترین وظیفه ای است که به عهده  همه ماست.

 وی با بیان این که  فتنه گران باید از مقام معظم رهبری و مردم عذرخواهی کنند و به دامن جامعه برگردند گفت: امت اسلامی باید با  بصیرت و آگاهی  دوست و دشمن را از هم تشخیص دهد و اجازه ندهد فتنه دیگری مانند فتنه سال 88تکرارشود چراکه این فتنه تلاش چند ساله استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام هوشیاری نماینده طلاب و فضلای شهرستان قروه نیز با خیر مقدم در سخنانی به  رهنمود ها و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه و فتنه گران پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha