جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حکیم

حوزه/سیدعمار حکیم گفت: گروه تروریستی تکفیری داعش، آفت و توطئه بزرگ علیه جهان اسلام به شمار می رود و به شدت در حال از بین بردن و قتل شیعیان می باشند؛ که باید هرچه سریع ترجلوی کارهای وحشیانه آنان را گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سید عمار حکیم صبح امروز در دیدار با آیت الله  العظمی موسوی اردبیلی  که در دفتر معظم له برگزارشدگفت: حضور بنده در ایران و دیدار با مراجع معظم تقلید برای کسب رهنمودهای بیشتر و استفاده از بیانات ایشان است تا بتوانیم برای اهداف بالاتر تلاشمان را در این عرصه بیشتر کنیم.

وی به اربعین پرشور امسال اشاره کرد وگفت: اربعین امسال مراسم پرشوری در عراق بود و هر سال افزایش مردم و شیعیان کشورهای مختلف به خصوص ایران چشمگیر می باشد.

رئیس مجلس اعلای عراق ابراز داشت: امسال حدود یک و نیم میلیون زائر از ایران به عراق آمدند و امیدواریم که این مراسم هر سال با شکوه تر نسبت به سال های دیگر برگزار شود.

وی افزود: در مراسم امسال 20 میلیون زائر در این مسیر به حرکت در آمدند و عراقی ها اگرچه امکانات خاصی برای این زائرین نداشتند ولی خانه های خود را به عنوان زائرسرا در اختیار فرهنگ ناب اسلام و امام حسین (ع) و زوار آن حضرت قرار دادند و در فرهنگ مردم عراق خدمت به زائران امام حسین(ع) سابقه دیرینه دارد.

سیدعمار حکیم در ادامه به حضور داعش در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: گروه تروریستی تکفیری داعش آفت و توطئه بزرگ علیه جهان اسلام به شمار می رود و به شدت در حال از بین بردن و قتل شیعیان می باشند؛ بنابراین  باید جلوی کارهای وحشیانه آنان را گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha