سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کرمان بیمارستان

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با اشاره به استقلال حوزه و روحانیت، گفت: اگر حوزه وابسته به دولت باشد، محافظه‌کارانه عمل خواهد کرد، ولی با استقلال، از دین به درستی دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن اللهوردی، عصر دوشنبه در عیادت نمایندگان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از ایشان، در بیمارستان شفا کرمان، با تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: فعالیت‌هایی که مرکز خدمات حوزه‌ برای طلاب و روحانیون انجام می‌دهد، قابل تقدیر است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با بیان این که فعالیت‌های مرکز خدمات در راستای حفظ استقلال روحانیت است، گفت: روحانیت نباید وابسته به دولت ها باشد و باید کاری کنیم که این اتفاق روی ندهد.

وی با اشاره به استقلال حوزه و روحانیت، گفت: اگر حوزه وابسته به دولت باشد، محافظه‌کارانه عمل خواهد کرد، ولی با استقلال، از دین به درستی دفاع می‌کند

در این دیدار حجج اسلام محمودی، مشاور رئیس مرکز خدمات و آزادی‌خواه مدیرکل حوزه ریاست این مرکز ضمن اطلاع از روند درمان و بهبودی مدیر حوزه استان کرمان، در مورد خدمات صورت گرفته توسط مرکز خدمات در این استان و برنامه تجلیل از ممتازین تحصیلی و اساتید توضیحاتی ارائه دادند.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام و المسلمین اللهوردی مدتی است که بر اثر بیماری در بیمارستان شفا شهر کرمان بستری است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha