جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مریدی

امروز مشترکات بسیاری بین شیعه و سنی از جمله قبله، کتاب، پیامبر(ص) و ... وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و به جای کوبیدن بر اختلافات بر این اشتراکات تکیه کنیم.

حجت الاسلام محمدمریدی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری با تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و سلاله پاک آن حضرت ، امام صادق(ع) و هفته وحدت اظهارداشت: وحدت از جمله مسایلی است که نه تنها در هفته وحدت بلکه باید در همه ایام به آن اهتمام ویژه گردد.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، ادامه داد:  امروز مشترکات بسیاری بین شیعه و سنی از جمله قبله، کتاب، پیامبر (ص) و ... وجود دارد که همه آنها باید مورد توجه قرار گیرد و به جای کوبیدن بر اختلافات بر این اشتراکات تکیه کنیم تا امت واحده ای در این جهان شده و در برابر دشمنان خود با قدرت بایستیم.

وی با بیان اینکه امروز وحدت از ضروریات جامعه بوده و همه باید به آن اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: امروز تنها دشمنان اسلام از عدم اتحاد مسلمانان استفاده کرده و بهره می برند، و این تفرقه تنها به ضرر امت اسلامی است.

به گفته این مقام مسئول،، تفرقه افکنی استکبار جهانی امروز از راههای مختلف میسر شده که عوامل خارجی و داخلی از جمله آن هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ایران اسلامی با هدایت رهبری آگاه و پشتیبانی مردم هوشیار و بصیر توانسته از حوادث بسیاری به سلامت عبور کند، اذعان داشت: امروز هم پیشرفت کشور در گرو وحدت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است که همه باید به این مهم اهتمام داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha