پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کنفرانس وحدت

حوزه/ مشاور رئیس حکومت امارات متحده عربی با تاکید بر این که اگر عزم و اراده حقیقی داشته باشیم؛ تحقق وحدت عملی ممکن است، گفت: اختلافات جزئی بین علمای اسلامی و اندیشمندان چیزی نیست که ما را از وحدت دور کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، علی آل هاشم ، امروز در کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران  با اشاره به این که شرایط بسیار حساسی در کشورهای اسلامی حکمفرماست، ابراز داشت: اهتمام به وحدت یک ضرورت شرعی است و باید نقشه راهی برای وحدت داشته باشیم؛ زیرا کسانی که به امور مسلمانان اهتمامی ندارند، مسلمان واقعی نیستند.

مشاور رئیس حکومت امارات متحده عربی با تاکید بر این که اگر عزم و اراده حقیقی داشته باشیم؛ تحقق وحدت عملی ممکن است، افزود: اختلافات جزئی بین علمای اسلامی و اندیشمندان چیزی نیست که ما را از وحدت دور کند.

وی بیان کرد: نماینده دولت امارات عربی متحده در این همایش گرانسنگ شرکت کرد تا دعوت جمهوری اسلامی ایران را برای وحدت جهان اسلام ارج بنهیم.

آل هاشم خاطرنشان کرد: سلام و درود مردم و امرای عربی متحده را به همه مردم ایران و علما و بزرگان ایران می رسانم و امیدوارم این گام ها هر چه بیشتر ما را به وحدت برساند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha