پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهرداد بذرپاش

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید جنبش های دانشجویی حمایت از مردم و جوانان فلسطینی، در کشورهای اسلامی راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، مهرداد بذرپاش، عصر امروز در کمیسیون جوانان و دانشجویان بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران، گفت: یکی از دلایل بروز اختلافات در جهان اسلام، دل بستن به روش های رسمی و کمرنگ شدن روابط امت اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید جنبش های مردمی برای ایجاد وحدت بین مسلمانان ایجاد شود، ابراز داشت: ایران از تبار سلمان فارسی و مدافع همه آزادگان جهان اسلام است و همیشه در مقابل ظالمان می ایستد.

وی با تاکید بر این که شعار جمهوری اسلامی ایران همیشه بر مبارزه با استکبار و حمایت از جریان های آزادی خواه اسلامی است، ابراز داشت: یکی از دلایل اصلی تحریم ناجوانمردانه ایران اسلامی، هم دفاع از مظلوم است.

بذرپاش خاطرنشان کرد: حملات و فشارهای عظیم رسانه ای علیه ایران اسلامی به دلیل ایستادگی در دفاع از مظلوم است و در راس این دفاع هم قدس شریف قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران مبتکر روز قدس در جهان اسلام بوده است، تصریح کرد: باید جنبش های مهم از بدنه دانشجویان در سطح جهان ایجاد شود و رفتار حاکمان را در کشورهای اسلامی تغییر دهیم.

بذرپاش در پایان گفت: باید جنبش های دانشجویی در حمایت از مردم و جوانان فلسطینی راه اندازی شود. همچنین می توانیم یک روز را در کشورهای اسلامی به عنوان  روز "به یاد جوانان فلسطینی" نامگذاری کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha