جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
566

دبیر مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام گفت: انگیزه اصلی دشمنان اسلام برای حمایت از داعش این است که توجهات مسلمانان به مشکلات داخلی جلب شود و از رژیم صهیونیستی غافل شوند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، احسان خسروجردی، در کنفرانس جوانان و دانشجویان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: تلاش اصلی جبهه استکبار، این است که مساله اصلی جهان اسلام به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دهه اخیر به قدری ضربه خورد که در حال کشیدن نفس های آخرش بود ولی گروه های تکفیری مهمترین عامل بقای اسراییل شدند.

دبیر مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام خاطرنشان کرد: امروز اگر مساله فلسطین را با قوت پیگیری کنیم انگیزه های حمایت غرب از داعش کم خواهد شد.

وی گفت: انگیزه اصلی دشمنان اسلام برای حمایت از داعش این است که توجهات مسلمانان به مشکلات داخلی جلب شود و از اسراییل غافل شوند.

این مقام مسئول، افزود: مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام پیشنهاد تاسیس یک کمیته بین المللی را داد که کارش تنها مسایل قدس باشد.

خسروجردی خاطرنشان کرد: در این کمیته باید هر سال اعضای این کمیته ، تمام کشورهای اسلامی را رصد کرده و ببینند در طول سال چه برنامه هایی را می توان انجام داد.

وی افزود: باید تا جایی که امکان دارد نقشه های اسراییل را یا از بین ببریم و یا تضعیف کنیم؛ قطعا هر طرحی که در این راستا عنوان شود حمایت خواهد شد.

این فعال مذهبی، گفت: امروز جوانان ذخیره مکتبی و معرفتی در جهان اسلام هستند و انگیزه خیزش و قیام که از بزرگترین ظرفیت های ماست می تواند با نیروی متراکم جوانان انگیزه های پاک جهان اسلام را جهانی کند.

خسرو جردی خاطرنشان کرد: این انرژی عظیم با نقشه های استکبار و ایجاد گروه های تکفیری در حال هدر رفت و سرکوب و یا انحراف است؛ باید این انرژین عظیم را دریابیم و اجازه ندهیم در خدمت مستکبران قرار گیرد.

وی گفت: برای مدیریت  و مهندسی این انرژی عظیم باید نگاه های یکسانی را در دیدگاه اسلامی خود پیدا کنیم و در یک چارچوب وحدتی به یک مانیفست اصلی در بین خود برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha