جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غرفه جمکران کتاب

حوزه/ مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: انتشار بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حوزوی و دینی در نشر دارالفکر از افتخارات این انتشارات از آغاز فعالیت آن در سال ۱۳۳۶ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» دکتر سید عباس حسینی در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین گفت: انتشارات مسجد مقدس جمکران از سال ۱۳۷۰ آغاز به کار کرد و زمینه اصلی فعالیت آن، پرداختن به موضوع مهدویت و جریان شناسی و ترویج علوم مهدویت بود.

وی افزود: در سال های اخیر ، انتشارات مسجد جمکران در زمینه پاسخگویی به شبهات امام شناسی و اسلام شناسی فعالیت های چشمگیری انجام داده و تالیفات قابل توجهی داشته است.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: راه اندازی واحد آفرینش های هنری در بخش کودکان و نوجوانان در موضوعات مرتبط با مهدویت و علوم اسلامی از دیگر فعالیت های انتشارات مسجد مقدس جمکران است، ضمن این که این انتشارات در نمایشگاه های کتاب در تمام استان ها حضور پررنگی دارد و هزینه ارسال کتاب به سراسر کشور را بر عهده می گیرد.

حسینی بیان کرد: کتاب ارزشمند، مفید و معتبر «مکیال المکارم فی فوائد الدعا للقائم» ، کتابی است که آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی به سفارش خود حضرت مهدی (عج) تالیف شده و یکی از کتب انتشارات مسجد جمکران است.

وی عنوان کرد: کتاب النجم الثاقب فی احوال الامام الحجة الغائب کتابی‌است به زبان فارسی نوشته حاج میرزا حسین طبرسی نوری از دیگر کتب نامی انتشارات مسجد مقدس جمکران درباره موضوع مهدویت است.

 

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران تصریح کرد:  عناوین چاپ شده سال ۹۳ این انتشارات شامل موعود آخر الزمان در قرآن که در نیمه شعبان رونمایی شد، شوق مهدی ملا محسن فیض کاشانی که تضمینی از غزلیات حافظ در مدح مهدی موعود است و نیز منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر به زبان عربی در ۳ جلد تالیف آیت الله صافی گلپایگانی است.

حسینی تصریح کرد: کتبی چون روزنه هایی از عالم غیب اثر آیت الله سید محسن خرازی، عالم ذر آغاز شگفت انگیز انسان اثر محمدرضا اکبری، راز و رمز پنهانی آسیب شناسی زمینه های ظهور اثر علی عطایی کوزانی و نشانه های ظهور او اثر مرحوم حاج شیخ محمد خادمی شیرازی از دیگر عناوین منتشر شده در انتشارات مسجد مقدس جمکران هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha