پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد باقری بنابی

حوزه/ مشکلات اقتصادی کشور با توافق مذاکرات هسته ای حل نمی شود، چون اقتصاد ما بر پایه اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی شکل نیافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی، جمعه شب در جشن اخلاق و مهروزی که با حضور جمعی از "اهالی قرای پنجگانه خانه برق" و مسوولان شهرستان بناب برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: تمام موفقیت ها و پیشرفت ها و دستاوردهای نظام در 35 سال گذشته در سایه وحدت حول محور ولایت به دست آمده است و در شهرستان بناب نیز با اتحاد و انسجامی که بین مسوولان بوجود آمده کارها به خوبی پیگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به چالش بین گروه 1+5 و کشورمان در مذاکرات هسته ای، ابراز داشت: مشکلات کشور با توافق این مذاکرات حل نمی شود، چون اقتصاد ما بر پایه اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی شکل نیافته است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که اقتصاد یارانه ای ایران بصورت ریشه ای حل نشود، وضعیت بهبود نمی یابد و این موضوع به رابطه با آمریکا مربوط نمی شود.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: فسادهای اقتصادی و بانکی از وجود سیستم یارانه ای در کشور ناشی می شود و همه دولت ها شعارهای آرمانی زمان تبلیغات خود را پس از پیروزی در انتخابات فراموش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باوجود مشکلات جدی در بودجه عمرانی کشور، در دهه فجر امسال چندین طرح با 220 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بناب به بهره برداری می رسد که گام خوبی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha