پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قربانعلی سعادت - آذربایجان غربی

حوزه/ استاندارآذربايجان غربي، وحدت را از الزامات بقاء امت اسلامی خواند و گفت: وحدت اسلامي و صيانت از كرامت انساني از سياست هاي كلي نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از اروميه، قربانعلي سعادت، امروز در همايش "وحدت و امنيت"، در مصلای امام خمینی ارومیه، با اشاره به لزوم تبیین مباني وحدت، اظهارداشت: تبيين مباني وحدت و همزيستي مسالمت آميز در پرتو رهنمودهاي پيامبر اكرم(ص) از ضرورت های جوامع اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر این که وحدت يكي از الزامات بقاي امت اسلامي است، ابراز داشت: امروز شاهد همزيستي و تعامل مطلوب ميان علماي شيعه و سني هستيم.

وی خاطرنشان كرد: علماي شيعه و سني در سراسر جهان با فراهم آوردن بسترهاي وحدت، مي توانند امت اسلامي را به قله هاي رفيع موفقيت برسانند و مردم را از دسيسه هاي دشمن آگاه كنند.

سعادت در ادامه با اشاره به اهميت رهنمودهاي مقام معظم رهبري، افزود:‌ خوشبختانه سياست هاي ابلاغی از سوي رهبر معظم انقلاب همچون اقتصاد مقاومتي، ازدياد جمعيت و در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و همگرايي مسئولين در حال اجرا است.

وی افزود: حفظ وحدت اسلامي و صيانت از كرامت انساني از جمله سياست هاي كلي نظام جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري است كه اميدواريم با همراهي علماي شيعه و سني، اين امر را به مرحله شكوفايي برسانيم.

انتهاي پيام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha