جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ امروز دشمنان اسلام با استفاده از هر وسیله ای برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان تلاش می کنند و روحانیون باید علاوه بر مقابله با هجمه ها، چراغ راه مسیر رشد جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، شامگاه شنبه، درآیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش با بیان این که طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، اظهار داشت: طلابی باید خود را برای سربازی خالصانه حضرت ولی عصر(عج) آماده کرده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: امروز دشمنان اسلام با استفاده از هر وسیله ای برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان تلاش می کنند و روحانیون باید علاوه بر مقابله با هجمه ها، چراغ راه مسیر رشد جوانان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدامام، امام جمعه شوش نیز در این مراسم با اشاره به وجود استعدادهای ناب و درخشان در سطح این شهرستان، گفت: خوشبختانه امروز استعدادهای ناب و درخشانی در این شهرستان وجود دارد و فعالیت های خوب و مطلوبی در راستای ترویج فرهنگ ناب تشیع در حال انجام است.

برپایه این گزارش، در ایمراسم معنوی که با حضور مسئدولان استانی و محلی برگزار شد، ۱۳ نفر از طلاب تنها مدرسه علمیه شهرستان شوش، به دست آیت الله موسوی جزایری معمم شده و رسما به خیل سربازان امام عصر(عج) پیوستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha