چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 342548
۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
حجت الاسلام لطفی نیاسر/ مدیرکل صدا و سیمای قم

حوزه/ آئین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با حضور اساتید و فضلای حوزه و معاون مجلس و استان های صدا و سیما و مسئولان و مدیران استانی و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، نمایندگان بیوت مراجع، حجج اسلام والمسلمین آشتیانی، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موسوی مقدم، معاون مجلس و استان های صدا و سیما، سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه قم و جمعی از مدیران و مسئولان استانی حضور داشتند.

در این مراسم، محمدی نیا، مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز قم گفت: در مدتی که در شهر مقدس قم حضور داشتم، همواره احساس خادمی در شهر اهل بیت علیهم السلام داشتم و در این مدت تلاش شد از ظرفیت رسانه، برای نشر معارف اسلامی از این شهر استفاده شود.

وی افزود: در مدت حضور خود در صدا و سیمای مرکز قم، ارتباط و تعامل با مراجع تقلید و علما و بزرگان حوزه برقرار بوده و دستورات و رفع دغدغه های آنها در دستور کار قرار می گرفت.

خاطرنشان می شود، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم معرفی شد و از زحمات آقای محمدی نیا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha