جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با بیان این که خدا بر ما منت گذاشت و نظام اسلامی را در کشور ما به برکت خون شهیدان و رهبری امام خمینی(ره) برقرار ساخت گفت: مسئولان برای اعتلای قم تلاش بیشتری کنند.

به گزارش «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، پیش از ظهر امروز در مراسم  تودیع و معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قم  اظهارداشت: در زیارت نامه بانوی کرامت در محضر خداوند از این بانو درخواست می کنیم که معرفت آنها شامل حال ما شود و این مقامی که در آن قرار داریم، از ما گرفته نشود.

وی با بیان این که منظور از این بخش از زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ترک نکردم این مکان مقدس نیست، افزود: ما از معصومین علیهم السلام می خواهیم که معرفت نسبت به اهل بیت علیهم السلام را از ما نگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: مسئولیت هایی که ما در نظام اسلامی داریم، باید بخواهیم که انجام وظیفه را در این نظام مقدس از ما نگیرد، حال ممکن است سنگرهای خدمت تغییر نماید. خدا بر ما منت گذاشت و نظام اسلامی را در کشور ما به  برکت خون شهیدان و رهبری امام خمینی(ره) را که از آرزوهای بزرگ همه ما بود را در کشور ما برقرار ساخت.

وی در ادامه با تأکید بر این که ما در قم مسئولان خوبی داریم، ادامه داد: بعد از انقلاب، تمام مسئولان نظام که بر سر کار می آمدند، نگاه خاصی به شهر مقدس قم داشتند؛ بحمدالله این نعمت تا امروز نیز ادامه داشته و خدا را شاکریم و از خدا می خواهیم مسئولان در این شهر بهترین خدمت ها را داشته باشند.

خاطرنشان می شود، در ادامه این مراسم، نشان خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، توسط حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس به آقای محمدی نیا اهدا شد.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha