پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد باقر کریمی - ارومیه

حوزه / مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي گفت: احياي ارزش هاي ديني و اخلاق مداري در كنار ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از جمله راهکاری مقابله با جنگ رسانه اي غرب است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اروميه، حجت الاسلام محمدباقر كريمي، امروز در همايش بسيج رسانه آذربایجان غربی، با اشاره به ويژگي هاي فعالان رسانه ای بسیجی، اظهارداشت: تبيين گفتمان رهبري از ویژگی های بسيجيان فعال در حوزه رسانه است كه توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب مورد تاكيد قرار گرفته؛ به گونه اي كه دشمن از حركت و قلم رسانه ها به عنوان فرصت بهره نگيرد.

وي، گام برداشتن در مسير ولايت و بصيرت افزايي را از اهم ويژگي رسانه هاي داخلي عنوان كرد و افزود: قدم برداشتن در مسير فعاليت هاي رسانه اي نيازمند فكر بسيجي و علمداري از ولايت فقيه است.

وي در ادامه فرصت گيري از دشمن را نيازمند زمان شناسي در حوزه رسانه دانست و افزود: دشمن با فعاليت در حوزه جنگ سخت و نرم سعي در غلبه بر مسلمين دارد، بنابراين ويژگي زمان شناسي مي تواند از دخالت بيگانگان در امور داخلي كشور جلوگيري كند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي اذعان داشت: ايجاد روحيه اميد در بطن جامعه و انعكاس فعاليت هاي مسئولين در راستاي تحقق بخشي به رهنمودهاي رهبري، عمران و آباداني كشور مي تواند مردم را نسبت به عملكرد مسئولين دلگرم و مطمئن كند.

وي با تاكيد بر توصيه هاي رهبر معظم انقلاب مبني بر حمايت از دولت، تصريح كرد:‌ انتقال پيام اميد و نشاط از ديگر راه هاي شكست دشمن در تخريب چهره مسئولین است، چراكه همواره در گفتمان هاي رهبري توصيه به حمايت از دولت و دولتمردان متعهد شده است.

حجت الاسلام كريمي بيان داشت: احياي ارزش هاي ديني و اخلاق مداري در كنار ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از جمله راهکاری مقابله با جنگ رسانه اي غرب است.

وي، با توصیه رسانه ها به قانون مداری، گفت: قانون گريزي موجب شکستن خطوط قرمز نظام مي شود، همچان كه تقواي قلمي موجب پايمال نشدن حقوق  دیگران و رعايت انصاف همراه با نقد منصافه اثر گذار است.

 

انتهاي پيام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha