جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور از بر گزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خبر داد.

حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی، با بیان این مطلب اظهارداشت: ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، در رشته های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، تفسیر، معارف حدیث، معارف ادعیه و زیارات، دعاخوانی، اذان و فرازخوانی قرآن در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می گردد.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را 20 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و  گفت:  علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند برای ثبت نام از طریق سایت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، بخش دفتر قرآن و عترت به نشانی www.tahzib-howzeh.com  اقدام نموده یا در شهرستان ها  از طریق معاونت تهذیب مدیریت های استانی  نسبت به این امر اقدام نمایند.

مدیر دفتر قرآن و عترت  معاونت  تهذیب حوزه‌های علمیه کشور ، زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت سال آینده اعلام کرده و گفت: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات متعاقباً اعلام می شود.

وی خاطرنشان ساخت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات پنجشنبه هفتم اسفندماه سال جاری به صورت سراسری و همزمان در مراکز استانها برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha