شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 342591
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
ماه 12

حوزه/ مسابقه بزرگ پیک «ماه دوازده» ویژه دبستان منتظر و دوست دار امام زمان (عج) به همت واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم بر گزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مسابقه بزرگ پیک «ماه دوازده» را با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان دبستانی با معارف مهدویت برگزار می کند.

 بر اساس این گزارش، پیک مسابقه ای « ماه 12» با طراحی زیبا و کودک پسند، موضوعات مهدوی مانند، امامت امام مهدی (عج)، تاریخ امامت حضرت، سن امامت امام زمان(ع) را در قالب جدول، چیستان، معما، پازل، رنگ آمیزی، شعر برای دبستانی های منتظر و دوستدار امام زمام (عج) برای عموم علاقه مندان عرضه کرده است.

 لازم به ذکر است این مسابقه از 9 / ربیع الأول سالروز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(ع)  شروع شده و تا 15 شهریور ماه 94 ادامه  خواهد شد همچنین به 120 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهداء خواهد شد.

  برپایه این گزارش زمانی قرعه کشی مسابقه، مهر ماه 94  از سوی واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت اعلام شده است.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان جهت پیک مسابقه می توانند به مرکز تخصصی مهدویت و یا شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در سراسر کشور مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن 02537747078  تماس حاصل نمایند.   

           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha