جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
111

حوزه/ صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت مساجد در جهت رشد و ارتقا معنوی مردم گام های موثری بردارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین، امروز در نشستی با  مدیر کل صدا و سیمای قزوین بیان کرد: امروز مساجد به عنوان پایگاههای مهم در کشور محسوب شده و امیدواریم رسانه ملی بتواند از این ظرفیت بالا در برنامه های مختلف استفاده نماید.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را جهت کمرنگ کردن حضور مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در مساجد به کار گرفته اند، ولی خوشبختانه موفق نشده اند.

این فعال فرهنگی با اشاره به تاریخچه فعالیت مرکز رسیدگی به امور مساجد  قزوین، گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان از سال 89 با هدف ایجاد مدیریت واحد در مساجد تاسیس شده و امیدواریم که مساجد شهرهای دیگر استان هم از برنامه های این مرکز و خدمات آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: انتظار مرکز رسیدگی به امور مساجد از رسانه ملی و شبکه استانی این است که بتواند در معرفی مساجد پویا و فعال و ایجاد  ارتباط لازم بین جوانان و مساجد و همچنین شناساندن مساجد در جهت رشد و ارتقا معنوی مردم گام های موثری بردارد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین، ساخت برنامه هایی با موضوع مسجد را تاثیرگزار دانست و بیان کرد: صدا وسیمای مرکز قزوین می تواند با ضبط و پخش نمازهای جماعت با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در جهت جذب و ترغیب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به مساجد برنامه های خلاقانه و مبتکرانه تولید نماید.

ابوالفضل معصومی فر، مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند  مجموعه  مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گفت: نقش مساجد در تقویت روحیه اتحاد وهمبستگی جامعه بی بدیل است.

وی با ذکر این نکته که شبکه استانی مرکز قزوین تمام ظرفیت خود را در جهت تقویت مساجد به کار خواهد گرفت، بیان کرد: موفقیت و اعتلای رسانه در گرو همدلی مسئولین استانی بوده و از نگاه مثبت دستگاه های استان به رسانه قدردانی می نمایم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha