پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استادی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: یکی از مهمترین و برجسته ترین خدماتی که موسسه در راه حق طی سالهای فعالیت خود به ویژه قبل از انقلاب داشته ، انتشار یک دوره معارف اسلامی در 9 جلد برای 250 استاد دانشگاه در آن زمان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله رضا استادی در آیین نکوداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس موسسه در راه حق اظهارداشت: آنچه امروز بر همگان مشخص است، فعالیت های خالصانه دوره های قبل موسسه است که برای کسی پوشیده و قابل انکار نیست، چرا که همه چیز ثبت و قابل ارائه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این موسسه طی 50 ساله تلاش خالصانه بدون هیچ وابستگی به دولت توانست بسیار از دغدغده های جامعه اسلامی به ویژه جوانان را در دوره ای که خفقان حاکم بود و از سوی ساواک به شدت همه چیز تحت نظر بود.

آیت الله استادی با بیان این که نزدیک به 8 سال است که این موسسه از سوی اعضای هیأت امنا به هیأت مدیره واگذار شده و ما هیچ دخالتی در امور آن نداریم، تصریح کرد: همانطور که سالها این مجموعه با حمایت های معنوی و اعتمادی که مراجع معظم تقلید به این مجموعه داشتند و با کمک های مردمی روزهای سخت و پرتلاطمی را پشت سر گذشت و جای خود را در دل مردم باز کرد، اداره کنندگان امروز موسسه باید همین شیوه را ادامه دهند و سبقه مردمی بودن آن را حفظ کنند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: این موسسه مورد وثق و تایید امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و با حمایت های مادی و معنوی عموم مردم در طول این سالها اداره شده است و امیدواریم از این به بعد بدون هیچ وابستگی به دولت و نهادی دولتی با همین وجوهاتی مردمی اداره شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که این موسسه به عنوان مصداق واقعی اخلاص می باشد، افزود: اخلاصی که در این مجموعه وجود دارد بطوریکه در گذشته هیچ یک از عزیزان کاری غیر از کار موسسه در دست نمی گرفتند و از موسسه برای منافع خود سود نبردند و انجام همین امور بود که اعتماد بزرگان را به خود جلب کرد و ان شاءالله این مسیر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام   313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha