پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمال خرازی

حوزه/ دکتر کمال خرازی گفت: موسسه در راه حق می تواند با بکارگیری فناوری های نوین به دوران اوج، بالندگی و نوآوری خود بازگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» وزیر اسبق امورخارجه کشورمان شب گذشته در جمع اعضای موسسه در راه حق قم اظهارداشت: آنچه در مورد این موسسه برجستگی منحصر به فردی را رقم می زند اخلاق محوری و اخلاص مدیران و کارکنان این موسسه است که توانسته جایگاه خود را نزد علما، مراجع معظم رهبری، شخصیت های برجسته نظام و عموم مردم ارتقاء دهد و اعتماد ایشان را جلب نماید.

وی با بیان این که در آن دوران وظیفه من آماده سازی جزوات آموزشی و پاسخ به سوالات بود که در تهران منتشر می کردم، خاطرنشان کرد: سالهای قبل، گروهی از خارج آمده بودند و من بر حسب آشنایی با موسسه ، آنان را برای بازدید به این مکان آوردم و پس از بازدید کاملا متحیّر و متعجب شدند که چگونه یک موسسه در این ابعاد اقدامات بزرگی را به صورت ملی و بین المللی ارائه می کند.

دکتر خرازی در ادامه با اشاره به تحولات عظیم در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات تصریح کرد: موسسه در راه حق در دورانی، فعالیت ارزشمند خود را آغاز کرد که هیچ مجموعه ای در این وسعت و کیفیت برنامه ای نداشت و امروز این موسسه می تواند با بکارگیری فناوری های نوین باز به دوران اوج، بالندگی و نوآوری خود بازگردد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز ترویج و تبلیغ دین اسلام و معارف تشیع با بکارگیری فناوری های نوین نه تنها وسعت بیشتری پیدا می کند بلکه با سرعت، بخش گسترده ای از علاقه مندان را تحت پوشش قرار می دهد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha