پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ولایت را منشا تمام برکات معنوی و مادی دانسته و گفت: درس ولایت فقیه باید در مدارس تدریس شود تا نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با ولایت آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهدشبستری، امروز در مسجد جامع شهرستان میانه با اشاره به این که خداوند امانت خود را که همان ولایت الهیه است، در اختیار انسان قرار داد تا پذیرای آن باشد، ابراز داشت: ولایت الهیه در قرآن و عترت متجلی شده و دو یادگاری است که پیامبر بزرگ اسلام(ص) در بین مردم به امانت گذاشتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: تمام برکات عالم از قرآن و عترت سرچشمه گرفته و سبب تشخیص حق از باطل همانا این دو گوهر گرانبهایند.

امام جمعه تبریز، ولایت را منشا تمام برکات معنوی و مادی دانسته و افزود: درس ولایت فقیه باید در مدارس تدریس شود تا نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با ولایت آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ولایت، طومار دو هزار و 500 ساله سلطنتی بسته شد و اگر نعمت ولایت فقیه نبود، کشور ما به سرنوشت کشورهایی همچون سوریه، عراق، بحرین و لیبی دچار می شد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، استقلال و امنیت موجود در کشور را بالاترین نعمت و موهبت ذکر کرد و گفت: همه این نعمت ها در سایه ولایت و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب حاصل شده و ما باید قدردان ولایت و نظام باشیم.

آیت الله مجتهد شبستری، حضور پرشور مردم در تمام صحنه ها را دلیل بر پذیرش ولایت فقیه عنوان کرد و ابراز داشت: مردم به یقین دریافته اند که ولایت امیرالمومنین و ولایت حضرت ولیعصر (عج) در مملکت جاری و ساری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، هبه زمین های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مردم و صدور سند مالکیت آن ها را گوشه ای از الطاف و عنایات رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و افزود: سالیان طولانی بود که نبود سند مالکیت منازل مسکونی و زمین های کشاورزی در شهرستان میانه، برای مردم مشکل ساز شده بود که با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب این مشکل رفع شد.

برپایه این گزارش، در این مراسم شش سند مالکیت، به صورت نمادین و رایگان توسط امام جمعه تبریز به مردم اهدا گردید.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha