سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که جامعه مدرسین مکان بسیار مناسبی برای علما بوده که در آن مشکلات جامعه و کشور را بررسی نمایند گفت: نتایج این اجلاسیه را به خدمت مقام معظم رهبری و مراجع معظم ارائه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه مراسم افتتاحیه نهمین اجلاسیه مدرسین و علمای بلاد کشور با اشاره به اهداف این اجلاسیه اظهار داشت: اجلاسیه نهم جامعه مدرسین با سه عنوان «نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تببین و تقویت امور تبلیغی و اجتماعی» ، «نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تببین و تقویت اقتصاد اسلامی» و «نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تبیین و تقویت فرهنگ اسلامی» برگزار می شود.

معاون جامعه مدرسین افزود: در بحث امور تبلیغی تاکید به امر به معروف و نهی از منکر است و در بحث اقتصاد نیز تاکید بیشتر بر سبک زندگی اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه  اظهارداشت: اعضای این سه کمیسون مشکلات را بررسی می کنند و  نتایج این اجلاسیه و کمیسیون ها پس از بررسی موضوعات، دسته بندی شده و بررسی خواهد شد و قطعا نظرات، خدمت مقام معظم رهبری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: جامعه مدرسین مکان بسیار مناسبی برای علما بوده که در آن مشکلات جامعه و کشور را بررسی نمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha