جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ دشمن امروز با 180 شبکه فارسی زبان علیه مقدسات نظام، انقلاب، اسلام و تمام اقشار مختلف مردم کودکان، روحانیت و حتی هنرمندان اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک درگردهمایی طلاب و فضلای اصفهانی مقیم حوزه علمیه قم که در سالن  اجتماعات این مجمع در قم برگزارشد، به تشریح عملکرد مسؤلین در قبال  نظام و انقلاب، استکبارو دشمنان خارجی و حامیان آنها در داخل کشور پرداخت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی، حامیان آنها مانند سلطنت طلبان و کسانی که از صف اسلام خارج شده در قرن 21، تنها  یک اندیشه را در سرمی پرورانند و آن ایستادن در برابر محور حاکمیت دینی است و در این عرصه با تمام قوا  وارد شده اند.

 وی افزود: سلطه طلبان جهانی چهار موضوع را در شرائط فعلی دنبال می کنند و تا به این اهداف نرسند، دست بردار نخواهند بود؛ اول به دنبال محو اسلام ناب محمدی (ص)  است و تا کنون تلاش های زیادی در عرصه های  سیاسی، دینی و تربیتی و آخرین تاکتیک هم مذهب علیه مذهب بود که فرقه ها علیه اسلام و در مقابل با  اسلام دستاورد کردند. ولی با هوشیاری مردم متعهد و انقلابی کشور این خطرات دفع و خنثی شد.

فعالیت و برنامه 180 شبکه علیه نظام اسلامی

 حجت الاسلام والمسلمین سالک اظهار داشت: دشمنان تا دیروز 70 هزار منبر در 5 نوبت برای از بین بردن ارزش های اسلام و اهل بیت(ع) تشکیل داده بودند، همان دشمن امروز با 180 شبکه فارسی زبان که در هفته های اخیر هم 16 شبکه زبان فارسی به آن اضافه شده، علیه مقدسات نظام، انقلاب، اسلام و تمام اقشار مختلف مردم کودکان، روحانیت و حتی هنرمندان اقدام می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبکه های تخصصی تنها به دنبال این است که اصل حاکمیت نظام؛ یعنی رهبری، ولایت فقیه و مراجع را از بین برده و یا تخریب کنند و برای محو کردن قرآن، عترت و  اسلام؛ اسلام هراسی را دامن زدند و گروهای مانند القاعده، طالبان  را ایجاد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک با بیان این که امروز از محور اولی مأیوس شدند، بنابراین دلایل این ناکامی،  قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری آن بر 15 کشور منطقه، مدیریت قوی رهبر انقلاب و در دست گرفتن ابتکار عمل با پشتوانه مردم، رشد شیعه در دنیا و رشد شیوع اسلام و قرآن می باشد.

دشمن با جنگ نرم می خواهد مغزها را تسخیر کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جدا کردن مردم ایران از اسلام ناب محمدی (ص) موضوع دومی است که دشمن سخت به دنبال آن است و امروز با استفاده از جنگ نرم و روانی می خواهند مغزها را به تسخیر در بیاورند و زمانی که  بر افکار مسلط شود بر ناموس، شرف و دین  مسلط می شوند و نمونه این استعمارگری در عراق، سوریه و کشورهای  دیگر منطقه به خوبی نمایان است.

حجت الاسلام و المسلمین سالک افزود: جدا کردن مردم از نظام به عنوان الگو دینی و جداکردن از محور حاکمیت دینی و ازبین بردن خیمه و رکن نظام یعنی ولایت هدفی است که دشمن در ذهن دارد.

وی ادامه داد: ابتدا این جنگ نرم با ایجاد تردید و ایجاد  اختلافات شروع می شود و در مراحل بعد تسلط دشمن اتفاق می افتد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمن در این عرصه به دنبال چیست گفت: ایجاد ناامنی در دورن جامعه با استفاده از جریانات داخلی و خارجی، تشدید اختلاف بین جامعه، ایجاد اختلاف بین سران دو قوه مجلس و مجریه و نفوذ در دستگاه احراز صلاحیت توسط عوامل خود فروخته داخلی از جمله این موارد است.

با اجرای اقتصاد مقاومتی شکست دشمن حتمی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابرازداشت: مردم و مسؤلان باید بدانند اگر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب فرموده است در جامعه به اجرا در بیاید، شکست دشمن در بیشتر زمینه ها و حتی تحریم های سخت حتمی خواهد بود.

 وی افزود: متاسفانه  نگاه برخی  از مسؤلان به فرهنگ دینی سطحی است و عمق ندارد و مشکل دوم سهم  کم فرهنگ از بودجه است که قابل قیاس با سهم  بودجه ای که  آمریکا در این زمینه دارد نیست، زیرا آمریکا تنها 16 شبکه فارسی زبان علیه مقدسات راه اندازی کرد.  

انتهای پیام کد 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha