جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 342805
۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
اکرمی سراب

حوزه / امام جعمه سراب گفت: شیعیان راستین اهل بیت(ع) هرگز در صدد توهین به دیگران بر نمی آیند، بلکه این دست های پشت پرده بی‌گانگان است که برای چپاول منافع مسلمانان به اختلاف افکنی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، در جلسه ای که با حضور برخی از جوانان فعال فرهنگی شهرستان سراب برگزار گردید، با هشدار نسبت به رواج بدعت ها و خرافه ها در آیین های مذهبی گفت: ایجاد بدعت و کمک به رواج یک خرافه در دین، خیانت محسوب شده، لذا مستوجب شدیدترین مجازات می‌باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سراب با طرح این‌که به همان اندازه که توهین به مقدسات شیعیان از طرف تکفیری ها مذموم و مطرود می‌باشد، به همان میزان نیز هرگونه توهین به مقدسات و باورهای اهل تسنن نیز مطرود است.

وی افزود: شیعیان راستین اهل بیت(ع) هرگز در صدد توهین به دیگران بر نمی‌آیند، بلکه این دست های پشت پرده بی‌گانگان است که برای چپاول منافع مسلمانان به اختلاف افکنی می پردازند.

حجت الاسلام اکرمی، به جوانان و قشرهای دیگر جامعه توصیه کرد تا در دام فریبنده برخی حلقه های ناپاک و عرفان های کاذب گرفتار نشده، معارف و آگاهی های خود را فقط از چشمه پاک مرجعیت و فقه اسلامی دریافت کنند.

امام جمعه سراب به ادعاهای واهی برخی افراد در زمینه ارتباط با غیب اشاره کرد و گفت: این افراد شیادان و فریبکارانی بیش نیستند، هر چند که ممکن است به برخی تردستی هایی نیز مجهز باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha